你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
發生左好多野今日.. 我琴日應該係11點半左右訓左教 訓到夜晚8點-9點左右起身 都訓左好耐下-.- 之後起身見到華哥果d上左黎.. 佢地走左 我地就落左去食野.. 食完野之後去左個地方坐-.- 之後果d... 唔知點講好-.- 我只係知道-.- 我俾人車中個頭同隻右手-.- 痛-v- 第3日