你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
出左去打機.. 見到周子哥 信哥 果d^^ 都係灰灰地.. 我唔知點解我會出番黎玩.. 我好僧自己講真一句.. 唔好話你.. 其實好多人都好僧我.. 我可以咁講 我好想改變我既性格... 唉.. 第2日了^^