你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
好少見-.- 我會係網吧到訓著左-.- 唔知係唔係太勀啦.. 無訓過教-.- 之後係網吧訓著左-.- 訓到依家先醒左-.- 我都覺得出奇-.- 我個fd叫醒左我-.- 話起身返工-.- 我心諗-.- 我有排先返工wor-v- 嘿嘿..~.~ 第15日啦~.~