你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
依排有d唔開心..^^ ..出奇蛋走左丫.. 唉.. 唔知開心好定唔開心好.. 我遲d都走啦.. 我都要行開一排^^... kk又入番去啦.. 出黎應該唔係好耐.. 唉.. 我又唔知做錯d咩.. 做咩都衰哂咁.. 拍拖幾日又分.. 大佬又罵我.. 唉.. 依家我無電話.. 唔洗搵我^^