你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
前日同琴日真係-.- 無眼睇... 朝早出去買野去左街市 睇下有冇野岩食 之後見到之前條女-.- 睇左一眼就去左睇野食-v- 無野食就閃人番屋企-.- 未返到屋企之前隻左腳 唔知咩事痛..-.- 返到屋企成個人已經好勀.. 琴日差唔多訓左成晚-v- 嘿嘿-v-