你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
16號返黎.. 7日後走.. 24號番警局 要睇下點.. 之後入一入去老媽到.. 睇下之後點.. 一係返番去日本.. 一係留番係香港.. 我都唔知丫.. 決定唔到囉.. 已經唔識再笑.. 好驚再出左一次事.. 其實我最擔心唔係我出事.. 係你出事.. 唔知唔知丫.. 好煩丫.. 希望返到黎咩都無改變啦.. 只不過係我改變