你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
始終都係鍾意你.. 唉-.- 點解你要無啦啦搵番我.. 不過是但啦都係一件好事 對我黎講-V- 係日本既野己經做完啦-.- 不過呢.. 最大問題都係-.- 生日之前我都返唔到黎.. 返到既話我就返啦-.- 唔知道你會唔會黎陪我過生日呢? 希望會啦T.T KK 我諗你已經出番黎啦.. 因為出左少少既事.. 我行開左.. 唔好意思丫..