你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
唔見左包煙囉 唉-.- 食左1飛-.- 仲可以係屋企唔見 吹撚到囉-.- 但我知邊撚個仆街拎撚左我包煙 拎左我包煙我覺得唔係問題 講聲都得啦? 講都無講過 佢自己好撚為知啦 依幾日都係網吧打機-v- 我差唔多整番部電話-v- 到時再俾電話你地啦-v- 88^^