你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
琴日訓撚左勁耐-.- 訓到成12點幾先起身-.- 過左去屋企人到食飯 食完飯已經叫左夜神月出黎打機-v- 呵呵 佢叫月 俾我改左名-v- 打到依家囉-.- 琴日打到成1點幾先返屋企-.- 哈哈-v- 差唔多日日唔係屋企訓教-.- 第13日..