你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
好撚on9-.- 琴日返工 今日俾人抄-.- 好撚灰囉-.- 個新大佬黎左抄撚左好多人-.- 搞到我聽日又要見工t.t 灰爆t.t 唉-.- 真係未見過第1日返工第2日抄-.- 個新大佬話抄哂d人去 佢帶d新人入去wor 我幾撚想嘈9佢-.- 第7日^^