你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
琴日好似係老豆生日-v- 生日快樂丫^^ 約左成班人係尚3食飯-.- 打邊(腦) 打左2粒鍾左右-v- 以前踩車既fd黎 好多都係 但我好多都唔識-.- 媽的-.- 之後我都唔記得啦-.- 返到屋企訓左教.. 因為2日無訓過教-.- 我記得今朝7點幾起左1次身.. 之後.. 岩岩先起身-.- 第4日