你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
我似失蹤咩-.-? 老母今日打過黎俾我 話我 衰仔 你失蹤丫-.- 我果時都唔記得左係邊到訓緊教-.- 之後 我好似話 係 係 係-.- 訓緊教嗎-.- 我都唔知佢問過我d咩黎-.- 果下先吹漲我覺得-v- 嘿嘿.. 第14日