你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
就快頂唔順既啦-.- 返工返工返工-.- 返11點放夜晚11點-.- 如果未做完既話仲遲好多先放工.. 琴日都放成11點8左右-.- 勀... 不過都幾開心^^ 因為入面原來全部人都係識-v- 我岩岩先發覺-.- 我轉左新電話號碼.. 都係人仔 67615169 喵-v-