你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
唉-.- 今日又要出去.. 出去又要無野搞-.- 又要俾人豆-.- 行左去搵人都會俾人豆既 超無奈囉-.- 之後去左地鐵站搵屋企人食飯-.- 拎埋錢就閃左去網吧打機-v- 嘿嘿 好想見到佢既感覺.. 因為真係鍾意左佢-.-