你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
1日又1日咁樣過去啦.. 已經係十一月啦-V- 日日咁樣過好悶丫.. 已經好耐無聽過你地既聲啦-V- 好想聽下你地把聲啦.. 已經好耐無一齊開心過 吹下水丫..都無. 過多20日左右我就返黎囉-V- 11月23號就係我既生日-V- 返一返黎一陣就走啦-V- 8點半閃人-V- 有D人知我咩原因走 但希望你地唔好講-V- 喵=V= 你一定要等我丫.. ~.~