你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
已經決定左啦-.- 不過我係超無奈果隻-.- 16號返黎香港-V- 唔洗再返番去日本-V- 但係.. 我要搬屋-.- 以後唔再住係將軍澳-.- 搬去其他地方到住-.- 姐係好大機會以後見唔到你地.. 依個決定.. 我都無哂野講-.- 訓緊教.. 老媽打黎-.- 同我講搬屋-.- 點算好..?