你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
仲有9日我就會返黎啦-v- 好耐無見過你地啦-v- 好掛住你地t.t 奕都好掛住佢丫T.T 唔知道幾時傾完呢-.- 好想唔想搬-.- 不過都無計啦-.- 打死都要搬唉~.~ 灰哂-V- 返黎搵你地啦-V- 加多幾句-.- 我以後唔係叫小傻貓 我叫細銀 遲D會再改