9月既17,18,19就係去camp la!我係第2隊人入去東龍島露營,果
度好靚ga!起好營就周圍行下lo!食左晚飯唔記得左咩原因大細黃sir同我+
林敬玩打交......林敬驚wo!唔咁玩.....咁咪我一個人同佢地2個傻
佬玩lo.....p佢地個k呀!整鬼穿左我條花褲wo!咁我咪換褲lo!又繼
續玩lo!吊.....點知仲穿得仲勁過果條花褲wo!唔洗要la
.....
唔同2個傻佬玩lu!洗白白la!都冇咩玩lu!第2日晏就我同細黃sir跳碼
頭...正!!
夜晚食飽就瞓o係地下度路過sir講鬼古....聽聽下我都
瞓著左....
第3日冇咩做....成日o係度諗住你呀!好掛住
你......我now好眼瞓lu
ps∼∼
十分不滿..........17,18,19係自己camp唔係民記
camp呀,2個camp都唔同,唔可以拉黎一齊講ga!邊個都唔比,唔比話n
ow大埔區好廢....... |