今日5點幾就起左身,因為今日係玩海上歷奇既1日....都係大寶,同名蔚約我
話一齊玩,我先黎!!約左大寶o係ktc食早餐,我食左野先出黎,so我睇大寶
食......食飽就上左課室換制服.....有阿sir係度換緊,個阿sir
叫我換la...換la!!咁我咪o係度換lo!換完就簽下到,簽下鐘同落水紙
坐到就黎8點,名蔚黎左la!都冇同佢傾計.....><就上左格豬籠車...
頂...到左大灘la!就換落水既3同帶d lunch,就去課室坐.....
好慘....比人呃左....><名蔚同阿k走左去做水更...唉......
算......去做水試同分2組...A組係我果組叫我地念名...口號同 2
min既表演.....落到黃石la!搬艇la!我扒藍蕉.....比我攞左l
a!但係全部人都係用旅程艇果d......得我1個用蕉仔......我照玩
hahaha....要扒去灣仔wo!o係西貢既1個地方.....都好近j
a!!不過扒果時要有隊形.....我果組d人太勁la!我頂....
我又要等個女既3柴半佢好勁ga!扒扒下2組都曬隊形....d人仲唔係勁?!
得大寶同1個我唔知叫咩名既師兄no.好似係c3500,2個好dd(我覺得)
去到灣仔阿sir問我地組叫咩名....我改ga!叫做{不停隊}haha!個
口號就大寶念ga!我都唔記得左la!個表演好kid............
玩左1陣就去碼頭度跳海,不過o係跳之前要講d野,就係名la,第日想做d咩!
到我跳la!我講左自己個名就念唔到想做d咩,就講左......(唔講比你
知,想知?問我lo!)玩完就食野la!我有2盒甜蜜蜜.....正!!有4
包,比左1包阿鼠,1包大寶,1包游游...食飽就扒過去格離,搬d艇行山,行
到去海下睇珊瑚同玩快艇,我地就睇珊瑚先.....冇咩好睇...都係黃石果d
靚d!到我地玩快艇la!我玩先!出到去就係咁轉彎又有浪wo!我之後到大寶玩
la!1個比1個變態....想嘔
好彩冇嘔出黎,玩完就扒返黃石再上大灘換3
同汁野......返到ktc就走la!要去總部玩花單,阿鼠同我去玩,大寶都
出左黎,玩完就去食野同傾計.....傾到10:44先走返到屋企好晏la!仲
有d暈,好似仲o係隻快艇度咁呀! |