∼∼珍惜現在∼∼有了你世界更美∼∼
 
 
c3655Lai


暱稱: 阿禮
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

好失望..........好失...
有一個比我返到7月4既...
吊.....................
老婆仔~~~
3/5號


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

  昭傑
juno

:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed
2005 年 8 月 27 日  星期六   晴天


好悶悶既1日....... 無奈

今朝好早起左身就返工la!我返到去昭傑都未返到....咁我

咪去開bumd lo!佢上到黎,我地唔知點解都好眼訓la!

咁就1齊訓la!.......訓訓下....10點幾

2個馬小姐落左黎游水..佢地2個好得意...因為佢地請左我

同昭傑食蛋糕..好好味....正.....佢地游左冇1個鐘

就走左la!返到屋企就玩電腦....阿媽未返....冇野

食......要等佢黎煮....返到去2:28好彩....

下午都冇人游水.....我坐到4點幾入左去訓la!訓到6點

幾有人搵我.....未到7點走人.....返到屋企食飽就

走人.....去左大寶屋企唔知大寶會做d咩呢?!有d驚ti

m!!



2005 年 8 月 26 日  星期五   晴天


快艇後遺症...... 不安

今日5點幾就起左身,因為今日係玩海上歷奇既1日....都係大寶,同名蔚約我

話一齊玩,我先黎!!約左大寶o係ktc食早餐,我食左野先出黎,so我睇大寶

食......食飽就上左課室換制服.....有阿sir係度換緊,個阿sir

叫我換la...換la!!咁我咪o係度換lo!換完就簽下到,簽下鐘同落水紙

坐到就黎8點,名蔚黎左la!都冇同佢傾計.....><就上左格豬籠車...

頂...到左大灘la!就換落水既3同帶d lunch,就去課室坐.....

好慘....比人呃左....><名蔚同阿k走左去做水更...唉......

算......去做水試同分2組...A組係我果組叫我地念名...口號同 2

in既表演.....落到黃石la!搬艇la!我扒藍蕉.....比我攞左l

a!但係全部人都係用旅程艇果d......得我1個用蕉仔......我照玩

hahaha....要扒去灣仔wo!o係西貢既1個地方.....都好近j

a!!不過扒果時要有隊形.....我果組d人太勁la!我頂....

我又要等個女既3柴半佢好勁ga!扒扒下2組都曬隊形....d人仲唔係勁?!

得大寶同1個我唔知叫咩名既師兄no.好似係c3500,2個好dd(我覺得)

去到灣仔阿sir問我地組叫咩名....我改ga!叫做{不停隊}haha!個

口號就大寶念ga!我都唔記得左la!個表演好kid............

玩左1陣就去碼頭度跳海,不過o係跳之前要講d野,就係名la,第日想做d咩!

到我跳la!我講左自己個名就念唔到想做d咩,就講左......(唔講比你

知,想知?問我lo!)玩完就食野la!我有2盒甜蜜蜜.....正!!有4

包,比左1包阿鼠,1包大寶,1包游游...食飽就扒過去格離,搬d艇行山,行

到去海下睇珊瑚同玩快艇,我地就睇珊瑚先.....冇咩好睇...都係黃石果d

靚d!到我地玩快艇la!我玩先!出到去就係咁轉彎又有浪wo!我之後到大寶玩

la!1個比1個變態....想嘔 好彩冇嘔出黎,玩完就扒返黃石再上大灘換3

同汁野......返到ktc就走la!要去總部玩花單,阿鼠同我去玩,大寶都

出左黎,玩完就去食野同傾計.....傾到10:44先走返到屋企好晏la!仲

有d暈,好似仲o係隻快艇度咁呀!