|
|
今日上半場係Drama, 第一隊係VIRTUE..
算係講愛情, 初初都覺得幾好睇, 因為冇比較嘛>V<
第二隊就係WISDOM喇! 係BL 斷背也..@@
其實我都對BL 有一丁點兒反感啦! =(
不過我梗係支持我社架, 睇落原來都OK好睇架啵!
同埋個FEEL好有文化咁呀XDD"
之後係新社, 都冇咩特別感覺既, 不過都諗起自己果時練班際既>3<
最後係HONESTY, 講親情! 起初冇咩期望, 後尾又覺幾好睇
D 演員做得勁好! 摑落去就真係摑落去, 好鬼激動!
最後WISDOM有最佳劇本, 最佳戲劇!^^
估唔到架其實, 但劇本真係唔錯, 算有創意的
下半場係AMERICAN STARS PLAY..
D男仔唱歌把聲好SOFT, 好好聽架!! 
同埋好靚仔>3< 臨尾個女仔對我笑同我SAY HI的XD
放學又見到佢地, 佢地都係笑同埋SAY BYE!
俾佢地電死嚕XDD" 好靚仔呀.. ><
| |
| 刊登時間:2006-07-11 09:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

凌晨兩點,我起左身睇波。
意大利 VS 法國。
起初,我兩隊都好支持架,因為兩隊都幾鍾意。
首先入波既係施丹,射罰球十二碼入既,
幾驚球證判唔入呀!!嚇得我丫。XD
之後係意大利球員(唔記得叫咩名,好難記><)角球頭搥頂入,
追成1:1 開波一陣就咁喇,不過跟住都冇咩入球,
好似下半場,意大利入左一球但判左無效,好似越位掛。
加時三十分鐘,都係冇入球,最後射十二碼。
就口係十二碼呢個階段,我正式支持意大利,佢入球我都幾興奮,
但另一方面又覺得法國好慘……
唔記得幾時,施丹領左面紅牌,要離場,我覺得好慘呀。
好彩,施丹仲可以拎到金球獎咋。我聽到新聞咁講,我都YEAH左出黎。
為左要令子淇羨慕一下,SINGING CONTEST我要打得好睇D。
第一PART,F.3唔洗入HALL聽既,不過我見冇咩做,入去聽下歌仲好。
有個新社,F.5都返黎唱,佢唱浮誇,唱得好聽之餘個人又靚仔XD
可惜佢好似有DD走左音… 同埋我覺得佢唱得唔夠激,不過佢把聲好舒服。
善社有個合唱係他都不愛我,都幾好聽既。
明社都有個唱得好好聽既獨唱,佢唱愛是永恆,我覺得係零瑕疵添呀。
仲有一PAIR合唱,唱來夜方長,女既唱得麻麻地,太造作。
其他D都唔係太記得嚕,有樂器部份既,不過都幾悶。
下一PART,F.3要入去聽,不過明顯地冇咁多好歌聽XP
我之前入去聽簡直係明智既選擇呀!!!
合唱我記得有從不喜歡孤單一個,我聽個司儀介紹就估到係呢首歌,醒呀XD
我覺得唱得都幾好聽,特別係個女既,把聲好舒服,但兩個人把聲唔MATCH
仲有教我如何可以不愛他,男既唱得爆好聽!!!
佢把聲好柔和,好舒服,同埋佢做D和音做得好正。
美中不足既係女既把聲好似好STRONG,唔識點形容呀,
總之就係女既把聲唔太好聽,同男既唔MATCH,浪費左男仔咁正把聲。
有個獨唱係藍雨,初初真係好聽,我幾睇好佢,
可惜佢後尾勁走音,我諗佢係帶病上陣吧,不過佢都好勁嚕。
值得一提既係D評判,其中一位任職於新城電台,係我校校友,
佢有上台表演,唱到都幾好聽架!!!
我發誓,我下年聖誕同社際都要參加呀。
P.S. 我覺得好似一D都唔值得人羨慕添XD | |
| 刊登時間:2006-07-10 08:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 59 | »
|