上英文couse
入去不到1min居多說要oral
最後準備不足而不知自己說了什麼出來=_=|"
第2次oral 比較好
不過自己也不太滿意...
感覺上不是自己的最好....
好像lead不到 也 self help 不大...
不過2次也會被讚=_=|"
我有時覺得....
是單純的讚我
還是....想我加油而讚我呢?
經過ce之後 明顯地
自大心全軍覆沒,自卑心遍佈全身
而且居然跟我說
"我同呀x都覺得 你係你班fd 中一定係leader 人物!"
聽完 完全不知反應=_=|"
不但在fd 群不是leader 連班中 也只是算不是隱形而已.......
"如果是leader.....那我早就大受歡迎,被人追到覺得煩啦...."<----內心的超有point 反駁
又說我"都話你轉數快架啦! 睇下你用係邊既喱!"(之後加上 奸笑)
我便又不懂反應.....
不久前老爸問過我"有人俾$1000同$1 你揀?你要邊張?"
我說"下.....你講咩話?"
老爸"有人俾$1000同$1 你揀?你要$1000 定 $1?"
我很口快地說"硬係$1000"
之後老爸便呵呵呵地說"硬係兩張都要晒啦!"<----很少用地可以"陰"到我 所以特別開心
之後老哥便恨恨的說"正一死蠢! 第一次講係 要邊張 ,第2次講 無話 要邊張 硬係2張要晒啦!白癡!"
上述事例 完全反映我腦殘的地步如老媽level....
所以說我轉數快....真的不懂反應
而且說我轉數快 只是因為
y男"呀sir 你請過人飲酒未?"
sir"未..不過2010啦!2010會請架啦"
a & b 女"請咩飲酒?"
我便很自然的說出"喜酒!"
y男"e! 你知喎!"
sir便說 我轉數快啦=_=|"
不過是這樣.....
|