†接電[琪路B]問我去吾去佢屋企!!!OF COZ去NAA-33-
†她的廳很白XDD"
†好整齊的一間屋呢-V-"
†見到佢家姐!!O左...
†矮佢好多..個樣竟然幼稚過琪路B[佢已經好幼稚架NA XDD"]
†吾好打我PATPAT丫!!
†不過佢真系令過佢所謂的家姐!!
†佢的RM好公主FEEL [[[ I LOVE IT!!!! ]]]
†9倫同小小濱濱黎左-V-"
†好玩好多呢-33-"
†幾經辛苦我終於伸到隻手系件3入面摸到9倫的胸部了
†聽到小小濱濱的電話入面的一首搞笑歌!!
†我也一齊唱了起來[很起勁呢-33-]
†同9倫.小小濱濱一齊走..我又終於咬到他們的手手了XDD"
†搭車..我要跟住他們因為我是個輕鐵白痴XP*
†到了總站也不知道要轉車-V-"
†搞到比佢地笑-M-"問我系咪HK人-00-"
†9倫好好人呢!!!陪我去到SIU康仲比左$6我呢-33-"
†返HM執3!!一開櫃.....
†拎哂D 33出黎...發覺了我的3如一座大山加小山般-33-
†執左成粒幾鐘!!!最後掉左4大袋3[用垃圾袋裝的]心痛><
P.S [SORI呢琪路B] !!
|