一朝早就比老MA嘈..
又話我琴日吾執野!!
我呢幾日又執個衣櫃又執個樣架NA..
成日暑假流流長..執遲幾日洗死咩?!
CHI鬼SIN架!!!又話電腦台好多麈喎..叫我整返好佢
呢D野吾關我事架..不嬲系阿哥整返架!!
阿哥返黎又話自己點累點累..
佢點阿媽叮野比佢食..阿MA又點我做..
吾做又系到話..當我咩丫當我阿4丫..?
佢自己又吾煮飯喎..又吾浪3啵..返3點未到2點就出門口!
托麼..?系吉仔返咋-口-"
都吾明佢諗咩架!!!
唉..吾打NA!! M0 M00D打!!!!
PS++ZOE BABY+琪路B小心身子吧-V-"
|