囧你媽媽個爸爸.
今日考中作果陣.
成班小學生fun fair囉.無奈.
次次都係choose我地考試果陣!
上次Sports Day..今次Fun Fair-,-
搞到我發曬難泎-,-
作第1果個.雖然作完出黎都吾知自己作咩.
但係希望今次合格啦v_v
收卷果陣仲計緊協數..所以yung sir講d野乜都聽吾倒.
比陳俊文撩講野囉{吼!}
我又吾知發咩癲答佢wor.
搞到...唉...
不過佢叫我企起身果陣我驚都冇驚過.
佢鬧我果陣好鬼鎮定xd
佢主要都係鬧陳俊文態度吾好.
淨係問我點解要答佢.
我都吾知點同阿sir講好`
阿sir有一句吾知係高估左我定低估左我-,-
situation:
佢問完我之後.我諗緊應該點答佢.因為我真係吾知我點解要答陳俊文-,-
跟住阿sir話.
你吾識聽中文吾緊要.我同你講英文都得-,
高估: 同我講英文
低估: 吾識聽中文-,-
阿sir仲要問我係咪同陳俊文指拖囉囧子orz.
之後考va.
一路都諗緊阿sir鬧我d野
果陣先識驚佢會記我缺點@o@
va d野都吾知問乜.
吾識答囉.老作.
放學canteen~睇我果本''wow!瘋狂動感英語''xd
笑死`
Then.
11.30上hall.
莫han坐隔離yo*
玩手指遊戲(吾知佢學名係乜)~
笑死.
好在第3round.如果吾係等死我.
同nicole,,cheap man(又係佢-,-)同細佬考~
一坐低(preparation)nicole已經話chantal你開頭丫~笑左.
ms.wu考.次次ms wu考都好忙.吾係改作業就試卷-,-
化前sba同individual都係囧.
我開左頭之後冇乜人講野.
我做主導.無奈.conclusion都吾知點講好.
me again-,-雖然係多d分.但係我覺得多d人講野會好玩d.
佢地話吾明我講咩-_-''
我淨係講左學校要ban果d有dirty word既songs等閎indecent materials之嘛.
仲有我話個atmosphere會好d.
佢地好似呆曬咁-_-
都吾好玩既=3=
返到屋企~facebookfacebook!yoyoyo*
taylortaylortaylortaylortaylortaylor iloveuiloveuiloveu!!!!
我真係好鬼愛佢>v<
依家陳倩童心上人排名(分先後):
1) Taylor Swift
2) Robert Pattinson
3) Lady Gaga
睇黎robert要急起直追喇.如果吾係佢ba吾倒我心既最佳位置xdd
獸娟你算吧啦xd
你個咩neil定吾知nail個樣好似張紙xdxd
吾似得robert~又型又靚仔hahaha
你都係中途轉tai算啦hehehe |