點解每一次都係要我做好人果個??!
我忍受既限度已經夠.
我吾係任由人擺佈既.
你地可能覺得一直都係我自己痴埋黎.
但係如果是但一個吾係度.
你地又會搵邊個??
我係最大..但係吾係有大小姐脾氣個.
佢慘??!我仲慘.
每次忍聲吞氣.
我eq亦都係因你地已提升吾少.哩點''多謝''你地.
每一次無故受你地氣果陣我都默默祈禱.
為左哩件事.我已經祈禱過好多好多好次.
朋友??!所謂既朋友.嘿`
waitin' 4 yr reply.
worried.
Help~~~~~~~~~My dear~
仲有五六樣功課未做~GOSH~~~~~~
wanna give up
聽日仲有出發去Taipei~
個個都話玩得開心D啦
其實正確D黎講係''食得開心D啦''-v-
不過,,我實變大肥婆~SOS~
開學之後要努力減肥!!!
(天音﹕vacation之前你都話要日日做運動啦~結果呢??!!一次都冇做過)唉`