今日9:30就出左去良田體育館練波,練練下,副眼鏡既膠\'\'luck\'\'左......算......我要配過副
練完之後,kary就問我同Rainbow,Amy去唔去打波,咁我話去囉!!\'\'\'\'
我地去左M記食野先去,啲師姐又話去wo....好
打打下...個波一飛...飛落我個眼鏡度...一刮...刮度我塊皮損左....好痛呀...狂B血...無奈
唉......好
可憐......可憐.......
今日勁開心,同爹"地"and細佬去市中心行街街,我地去一間叫BGW買書包*
細佬買左個背囊$355
我就買左個斜[咩]$295 <<--番學
Father仲買左個斜[咩]俾我$125 <<--出街
一共=$7百幾
去左虹橋食飯,食'龍'蝦,'包''魚'啲包''魚'我而為好大隻,原來得個丁屎咁大隻,激死人啦!!...仲有.......Father買左支紅
洒,我都飲左一杯既一半既一半加>777<氣 ,然後我同細佬去x雪糕,,我地x左成層樓咁高..哈哈
實在太開心!!*