今日俾番啲物資MADAM,之後我地就去打羽毛球
到左大興體育館後,我見到我細佬啲FD*佢地超煩,係咁''痴''著我細佬
張子龍唔知點解會黎,,之前我都打個電俾佢,但佢牙媽話番學?!''
張思俊同我細佬打羽毛球個時,*好搞笑~~笑到我趺左落地下
呀係....* 新1隊
新>111<既團隊長,小隊長,小隊副有結果啦!! ﹀﹀﹀﹀
團隊長:嚴彩玉 鷹/小隊長:張子龍 獅子/小隊長:黃伊廷 小隊長:李肇恆
鷹/小隊副:嚴俊豪 獅子/小隊副:趙傲麟 小隊副:張思俊
去完CAMP*番黎,,兩個字形容[[勁累]]
晨咁早8:00就起屯門碼頭等''去度營區後就即刻起營,今次MADAM就教我地起A字營=都好易''
到煮午餐啦,我地個組煮既野係椰菜雞翼公仔麵加檸檬菜啦!!哈哈=.=
天有不測之雲...落大雨<<- 好采起左營炸''如果唔係我地就變左''落湯雞''哈哈
之後..........
就係咁*