Cursor by www.Soup-Faerie.Com 左右轉

 



大頭蝦滴我``

今朝早傻下傻下8:50起左身

之後又訓吾到,,

吾就開電腦啦``

msn,,我地班又冇人on...

悶到死T^T

之後就上左3男回下人地d p0st ﹏''

12:30果時無啦啦有人打黎

我以為系d fd打黎啦,,

點知.....

系琴行打黎..問我做咩吾去學琴?!

之後我先記得今日系星期日`]]

同黃太講soRrY...

黃太話下堂補番比我

話冇下次啦...

唉,,

呢排做咩都吾如意架..

又吾記得去學琴wo -3-''

大頭蝦到死=v="

d功課又未做``

25號又要打比賽-___________-v

睇黎我要開始做功課啦''

如果吾系就死得.

2008-03-23 12:40 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 cRazYsU 的日誌)


asdsadas 於 2015-06-05 09:59 PM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Lydia0Conan 於 2008-04-08 02:58 PM 發表:
ut呀..加油喇
雖然你係我隔離..(依家suki係我屋企)
嘿嘿..真係一個唔鍾意反屋企既小朋友..
部電腦暫時屬於我喇~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kwanling1995 於 2008-04-03 11:54 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cRazYsU 於 2008-03-29 04:11 PM 發表:
Re KitTY::吾系囉!!
               只系玩電腦玩到kaI左姐   
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kittylo219 於 2008-03-28 08:01 PM 發表:
係咪因為你成日掛住洋洋呢!?
嘻嘻~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Daniel52013 於 2008-03-24 05:59 PM 發表:
咁都可以唔記得..]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sweetkoala 於 2008-03-23 11:31 PM 發表:
要加油啊!唔好再咁大頭蝦啦!媽咪支持你!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





cRazYsU
暱稱: ♥`絕情;
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
最新文章
2008-05-04
2008-04-27
好得意牙,,
大頭蝦滴我``
- ♥PartY
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
babii>v<
網站連結
尚無任何連結