| 大頭蝦滴我`` |
今朝早傻下傻下8:50起左身
之後又訓吾到,,
吾就開電腦啦``
開msn,,我地班又冇人on...
悶到死T^T
之後就上左3男回下人地d p0st ﹏''
12:30果時無啦啦有人打黎
我以為系d fd打黎啦,,
點知.....
系琴行打黎..問我做咩吾去學琴?!
之後我先記得今日系星期日`]]
同黃太講soRrY...
黃太話下堂補番比我
話冇下次啦...
唉,,
呢排做咩都吾如意架..
又吾記得去學琴wo -3-''
大頭蝦到死=v="
d功課又未做``
25號又要打比賽-___________-v
睇黎我要開始做功課啦''
如果吾系就死得.
|
| 2008-03-23 12:40 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
asdsadas 於 2015-06-05 09:59 PM 發表:
とてもいい感じです!ありがとうございます∼!引き続き頑張ってくださいね!
|
|
|
ut呀..加油喇 雖然你係我隔離..(依家suki係我屋企) 嘿嘿..真係一個唔鍾意反屋企既小朋友.. 部電腦暫時屬於我喇~
|
|
|
Re KitTY::吾系囉!! 只系玩電腦玩到kaI左姐
|
|
|
係咪因為你成日掛住洋洋呢!? 嘻嘻~~ 
|
|
|
要加油啊!唔好再咁大頭蝦啦!媽咪支持你! 
|
|
|