今日好開♥丫 =))))*
系我屋企搞左個小型PartY`
Vivian,,JesSIe,,家姐,,Chl0e,,LydIa,,KittY都有黎
我系甘落樓接人,,買野...
救命丫a_a'
個生日蛋糕好令*v*
  
  
旦系點都要食左佢/''\
吾想食左佢*
多謝家姐丫-]
送左個stitch ge杯
  
食完野之後系甘玩自拍
KittYD自拍技術好勁架`
不過吾夠CHE子勁''
  幾個KAI*子系度玩自拍XP
今日好多人同我講生日快樂丫-]
多謝唒先^^
你地好有心牙*V*
5點幾果時,,
落左街買排波.
之後同家姐,,KittY,,JesSIe打排波
緊住練波啦`
打打下,,定左條規例::
邊個打失5波,,10下掌上壓+5下扭屎怱
20下就大叫
""我系大x皮"""
哈'"
之後KittY系甘失波XD
失到去16球果時,,
我地專登打D波比佢
搞到佢失到去20球XD
超好笑啦
全世界望住佢@V@""
好糗丫,,哈哈
打完波之後個個都話要走,,
得JesSIe留低食飯
同JesSIe去食m記
食下食下果時無啦啦講起上次mth堂
鄭生講"紅燈綠燈紅綠燈" ge 事
之後系甘同JesSIe諗有咩可以對番
無啦啦比我諗到KittYD花名
就作左"肥豬野豬貴妃豬"XD
送左JesSIe番屋企之後就系甘玩電腦
好耐都冇試過甘啦v3v
丫ma今日放我一馬=]
多謝先啦
posT住甘多先
遲d先 posT 其他相上黎
|