Cursor by www.Soup-Faerie.Com 左右轉

 



大頭蝦滴我``

今朝早傻下傻下8:50起左身

之後又訓吾到,,

吾就開電腦啦``

msn,,我地班又冇人on...

悶到死T^T

之後就上左3男回下人地d p0st ﹏''

12:30果時無啦啦有人打黎

我以為系d fd打黎啦,,

點知.....

系琴行打黎..問我做咩吾去學琴?!

之後我先記得今日系星期日`]]

同黃太講soRrY...

黃太話下堂補番比我

話冇下次啦...

唉,,

呢排做咩都吾如意架..

又吾記得去學琴wo -3-''

大頭蝦到死=v="

d功課又未做``

25號又要打比賽-___________-v

睇黎我要開始做功課啦''

如果吾系就死得.

2008-03-23 12:40 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




- ♥PartY

今日好開♥丫 =))))*
系我屋企搞左個小型PartY`
Vivian,,JesSIe,,家姐,,Chl0e,,LydIa,,KittY都有黎
我系甘落樓接人,,買野...
救命丫a_a'

個生日蛋糕好令*v*


旦系點都要食左佢/''\
吾想食左佢*

多謝家姐丫-]
送左個stitch ge杯

食完野之後系甘玩自拍
KittYD自拍技術好勁架`
不過吾夠CHE子勁''

幾個KAI*子系度玩自拍XP

今日好多人同我講生日快樂丫-]
多謝唒先^^
你地好有心牙*V*
 

5點幾果時,,
落左街買排波.
之後同家姐,,KittY,,JesSIe打排波
緊住練波啦`
打打下,,定左條規例::
邊個打失5波,,10下掌上壓+5下扭屎怱
20下就大叫

""我系大x皮"""
哈'"

之後KittY系甘失波XD
失到去16球果時,,
我地專登打D波比佢
搞到佢失到去20球XD
超好笑啦
全世界望住佢@V@""
好糗丫,,哈哈

打完波之後個個都話要走,,
得JesSIe留低食飯
同JesSIe去食m記
食下食下果時無啦啦講起上次mth堂
鄭生講"紅燈綠燈紅綠燈" ge 事
之後系甘同JesSIe諗有咩可以對番
無啦啦比我諗到KittYD花名
就作左"肥豬野豬貴妃豬"XD

送左JesSIe番屋企之後就系甘玩電腦
好耐都冇試過甘啦v3v
丫ma今日放我一馬=]
多謝先啦

posT住甘多先
遲d先 posT 其他相上黎

 

2008-03-16 12:11 AM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




發覺得我倆距離愈來愈遠..

同你談了這麼久,,
有哭過.有
開♥過

呢排有好多個問號系我個腦出現
全部都系關於你同佢.
我吾知道你幾時又會離我而去

旦系我e+發覺我地ge距離愈來愈遠
愈來愈吾岩傾...
已經到左冇得挽回ge地步?!
吾想有呢一步ge發生...

我只系希望你吾好甘花
吾通我甘諗系算錯架咩?!



我e+都冇咩期望
只系想開開♥♥甘過每一天.

2008-03-13 10:04 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


cRazYsU
暱稱: ♥`絕情;
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
最新文章
2008-05-04
2008-04-27
好得意牙,,
大頭蝦滴我``
- ♥PartY
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
babii>v<
網站連結
尚無任何連結