雖然係遲左少少先打2010第1篇既日記呀.. 不過好過冇打呀嘛...xp 2010係新既開始? 唔知呀..但至少我會努力過我既人生.. 入唔入到大學對我黎講... 真係咁重要咩? 我唔知呀.. 但至少呢1刻.. 我最重要係您