沒有您,我不知這幾年該如何渡過`
這日誌會記錄我係學校既生平的事跡同我
返學的回憶.

2009.4.9,6.2,6.25,2010.6.3既記憶都係屬於初sir既
多謝初sir比左咁多回憶比我.
cacwinglovec
暱稱: 詠春
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
好友名單
'初'2a-Leo
'初'1C-hEi mAn
'初'1C-小碧子
'初'金魚
'初'1A-Ar KA
'初'1,2,3B-覃良
'初'4E-澄皓
'初'1A-呀培
'初'2D-兒
'初'1,2,3B-囡
'初'07-1B雪儀
'初'1E-牙范
'初'1C-小煲子
'初'1D-方方
'初'1D-巧盈
'初'09-1C-呀怡
'初'1D-霖霖
'初'-hoppily
'初'1E-yAN
'初'1,2,3B-江嘉
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2021-01-29
2011-12-17
2011-07-20
2011-02-22
2011.2.17
每月文章
日誌統計
文章總數: 132
留言總數: 996
今日人氣: 7
累積人氣: 7288
2021 年 1 月 29 日  星期五   清涼


2021-01-29 分類: 未分類

今日係威sir設靈嘅日子

只係過咗12年

威sir就已經離開咗我哋

睇返以前打嘅blog

威sir同我講笑依然歷歷在目

好似都唔係好耐之前嘅事

仲記得威sir講過佢副眼鏡上邊係老花下邊係近視定遠視再加散光之類(類似)

好記得威sir仲叫我哋戴眼鏡記得要整漸變

唔係太陽照射得多,瞳孔成日放大縮小老咗好容易白內障

又記得威sir有次話佢揸車見到前面架車跌咗塊有轆嘅板落嚟

威sir心諗煞車又唔得,咁就踩油過去啦,之後好彩冇......

(閱讀全文)



2011 年 12 月 17 日  星期六   寒冷


2011-12-17 分類: 未分類

點解每次付出左好多,但總係冇好結果?

點解每一次都係咁?

想比驚喜比張老師

但係最後搞到咁

班歌又係

我真係吾知個天想點

好煩呀!