沒有您,我不知這幾年該如何渡過`
這日誌會記錄我係學校既生平的事跡同我
返學的回憶.

2009.4.9,6.2,6.25,2010.6.3既記憶都係屬於初sir既
多謝初sir比左咁多回憶比我.
cacwinglovec
暱稱: 詠春
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
好友名單
'初'張sir
'初'2D-煥欣
'初'-hoppily
'初'1A-綺紋
'初'09-2C-lo...
'初'1E-yAN
'初'1,2,3B-周銳
'初'1A-蒙珈
'初'1,2,3B-呀女
'初'2A-詩敏
'初'1B-琪琪
'初'1,2,3b-輝
'初'2D-ass hole
'初'3a-蠢
'初'1C-林蝦
'初'09-2B-謙哥
'初'1B-牙棒
'初'1A-培培
'初'09-2B-狸貓
'初'1A-Joyce
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2021-01-29
2011-12-17
2011-07-20
2011-02-22
2011.2.17
每月文章
日誌統計
文章總數: 132
留言總數: 996
今日人氣: 0
累積人氣: 7298
2009 年 3 月 9 日  星期一   陰天


2009-03-09 驚訝 分類: 學校

今日係星期一(DAY2)

中文,好專心.^.^

英文,我哋叫肥馮做曬啲GB,E(English teacher),F(Fung),G(girl),勁低能~

數學,好彩唔駛測驗姐~

小息,做人文and叫人幫手做DT

DT,冇交功課,唔識設計喎~

綜人,臨落堂時,初sir語無倫次:「比D工廠提供工廠......哎!語無倫次添,我哋聽日先講啦~」做咩呀?

lunch,詩子同我講:「勁啦~第一.」「下?咩第一呀?」我問......

(閱讀全文)



2009 年 3 月 5 日  星期四   雨天


2009-03-05 愉快 分類: 學校

金日,朝早吾駛集隊,超鄭~

班主任課,Ms吳又係到拉人出去講嘢~

中文堂,中文測驗,ya~

體育堂,打羽毛球,鄭!

科學堂,留心上堂,安安無啦啦唱歌,咩...當初唱xx初,xx初學唱歌......勁頂癮喎~

數學,又唔識!

英文,又叫Ms Fung唱歌

lunch,天黑黑

歡姐一早跑左返去

詩子話行到天橋一定落雨

果然,我哋未行完天橋就落雨,好大......

(閱讀全文)