今日係星期一(DAY2)
中文,好專心.^.^
英文,我哋叫肥馮做曬啲GB,E(English teacher),F(Fung),G(girl),勁低能~
數學,好彩唔駛測驗姐~
小息,做人文and叫人幫手做DT
DT,冇交功課,唔識設計喎~
綜人,臨落堂時,初sir語無倫次:「比D工廠提供工廠......哎!語無倫次添,我哋聽日先講啦~」做咩呀?
lunch,詩子同我講:「勁啦~第一.」「下?咩第一呀?」我問......(閱讀全文)
金日,朝早吾駛集隊,超鄭~
班主任課,Ms吳又係到拉人出去講嘢~
中文堂,中文測驗,ya~
體育堂,打羽毛球,鄭!
科學堂,留心上堂,安安無啦啦唱歌,咩...當初唱xx初,xx初學唱歌......勁頂癮喎~
數學,又唔識!
英文,又叫Ms Fung唱歌
lunch,天黑黑
歡姐一早跑左返去
詩子話行到天橋一定落雨
果然,我哋未行完天橋就落雨,好大......(閱讀全文)