星期二(Day 2)
早會,ya爆,攞中文作文冠軍.
校長企隔離,勁有face~
我要多謝兩位評判:初sir同李玉燕老師
hiddy話比聽我聽初sir為左我而落早會
佢話佢琴日都唔見初sir落早會
佢仲話初sir對我動左真感情喎~
「堃」我呀!如果係既話,太陽就從西邊升起,地球圍著月球轉啦~
一係佢傻左,一係我發緊白日夢.
中文,威sir代堂,Miss Lo要監考喎~
我真係越尼越鍾意威sir啦~因為佢真係勁搞笑呀......(閱讀全文)
星期一(Day 1)
掉左堂,由中文堂轉左數學,Miss Ng又冇返,由副警既施老師代課
講左好多爛gag,又講左好多警察故事,勁喎~警察喎下~
中史,好無聊呀~
英文,無物嘢呀~
小息,每日如此~
中文,講一陣去晨崗啲嘢~
上上下堂,Miss Lo叫我去拿鎖匙話一陣要鎖門喎~
11點30分出發~
80人一起搭輕鐵,頂癮~
參觀晨崗,唔睇唔知,小學係1樓,中學竟係2樓......(閱讀全文)