星期三(Day 6)
班主任課,睇德公部個段片~駛唔駛咁大隻字寫住:主持 2B 葉詠詩呀~
到我個段個時,我即刻book低,個個睇到都係到笑~其實自己都笑緊
班主任羅老師就走過嚟拍左一下我個頭~
中文,抄低d嘢落我本筆記先~
P.E,打羽毛球,2D考先~我考先考後都冇所謂架~我咁勁~
初sir又落又上,一共來回左兩次~
小息,比翻條鎖匙比Miss 馬.
科學,做實驗,做完實驗之後,突然有一陣臭味~
威sir話:......(閱讀全文)
星期一(Day 4)
中文,又係到講標示語喇~
綜人,出去比工作紙比初sir睇,得75分.
我有一版寫到一個空位都冇,您比75?
hiddy,你玩嘢呀?攞我要交全班之最既相擺係初sir面前樣下樣下~
仲唔夠!仲要擺係初sir面前既枱面添!好彩我即刻叫堅哥幫我攞翻姐~
因為自己攞翻好𤓓架嘛~
英文,安安話周銳:發姣~
Miss Fung就即刻話:邊個發姣?(好似驚死d人話佢咁喎~)
周銳就拉我落水:葉詠詩囉~
覃良就話:初初(初sir)唔係到都係到發姣,溝仔,唔益初初喇......(閱讀全文)