沒有您,我不知這幾年該如何渡過`
這日誌會記錄我係學校既生平的事跡同我
返學的回憶.

2009.4.9,6.2,6.25,2010.6.3既記憶都係屬於初sir既
多謝初sir比左咁多回憶比我.
cacwinglovec
暱稱: 詠春
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
好友名單
'初'牙樺
'初'4E-澄皓
'初'1A-蒙珈
'初'1,2,3B-囡
'初'1D-蚊蚊
'初'1B-BB
'初'09-1b-丫嘻
'初'2D-sam
'初' 咪絲
'初'1A-Ar KA
'初'1D-呀孟
'初'09-1E- 文菁
'初'2D-文兄
'初'1,2,3B-周銳
'初'091B-丫施
'初'1b-卡樂B
'初'1,2,3B-惠姐
'初'09-1B-yan哥
'初'1,2,3B-田雞
'初'3a-蠢
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2021-01-29
2011-12-17
2011-07-20
2011-02-22
2011.2.17
每月文章
日誌統計
文章總數: 132
留言總數: 996
今日人氣: 12
累積人氣: 7255
2009 年 5 月 16 日  星期六   晴天


2009.5.11-2009.5.15 開心 分類: 學校

2009.5.11星期一(Day 2)

唔係好記得囉~

英文,睇翻田雞個日誌先知個日Miss Fung換左件新衫,

同埋又係到講我同初sir~

小息,同田雞去食咖喱角,田雞一見到鍾x豪,

就即刻跌左成嚿「咖喱肉」出黎,

笑到我呀~

Dt,同覃良係傾計,周銳梗係又同安安玩喇~

綜人,唔記得做左咩囉~

科學,抄筆記先~

放學,ya~淨係要去中樂訓練班,唔駛去中樂團......

(閱讀全文)



2009-05-16 分類: 未分類

Sorry呀~大家.

由於星期一要練中樂

星期二要去南屯官同人練中樂

星期三要重測中史

星期四要學Magic

星期五2:30已經要去屯門大會堂出席公益少年團頒獎禮攞獎

所以近日都冇打blog,

望大家見諒~

我稍後會打返架喇~

敬請留意

不便之處,敬請原諒~ ......

(閱讀全文)