2009.5.11星期一(Day 2)
唔係好記得囉~
英文,睇翻田雞個日誌先知個日Miss Fung換左件新衫,
同埋又係到講我同初sir~
小息,同田雞去食咖喱角,田雞一見到鍾x豪,
就即刻跌左成嚿「咖喱肉」出黎,
笑到我呀~
Dt,同覃良係傾計,周銳梗係又同安安玩喇~
綜人,唔記得做左咩囉~
科學,抄筆記先~
放學,ya~淨係要去中樂訓練班,唔駛去中樂團......(閱讀全文)
Sorry呀~大家.
由於星期一要練中樂
星期二要去南屯官同人練中樂
星期三要重測中史
星期四要學Magic
星期五2:30已經要去屯門大會堂出席公益少年團頒獎禮攞獎
所以近日都冇打blog,
望大家見諒~
我稍後會打返架喇~
敬請留意
不便之處,敬請原諒~ ......(閱讀全文)