大家唔好意思呀~
近排比較忙,
好多嘢做~唔係好得閒,望大家見諒~
呀~係!
我想問下1a雙數組d同學,
你哋綜人堂邊個比初sir鬧呀?
仲有,為咩事鬧你哋?
我2B班房係隔離,所以我聽到初sir好大聲鬧人~
知道咩事既,請從速爆料~
係呀~我想講呀,你哋呀,講笑要睇場合架嘛~
你哋呀,千祈唔好係初sir面前亂噏嘢呀......(閱讀全文)
頂你個肺!無啦啦比d蛋散墨西哥人入境做物q嘢姐!!!
勁想爆粗囉~
依家呀荃灣有間酒店有十幾個懷疑有流感既市民入院...
住係荃灣d老師真係要小心d呀~
唔好感染到呢個H1N1呀~
您哋千祈唔好有事呀~
願主保守您哋~
如果我d老師有咩事,
我就唯你哋班墨西哥人是問!!!
無啦啦黎咩香港姐!!!
"類"人"類"物!!......(閱讀全文)