經過我咁多日既調查同訪問之後~
我發覺我雖敗尤榮.
因為我走去問田雞,晴,安安,小玲,奶奶,姑兒,惠姐同埋細蚊,
「我既表現差過盧XX咩?」
佢哋都一致認為我讀得好過攞亞軍個個人兄呀~
就連平日串慣我既豐哥,覃良同周銳個班男子組都係咁講~
覃良仲同我講:「你d感情甘豐富,讀到好似講首情詩俾初sir聽甘.」
不只同學咁講,連Miss Fung,彭sir都讚我呀~
連盧XX既兩個班主任都咁講就知咩事喇~
一向作為朗誦導......(閱讀全文)
星期三(Day 5)
週會,唔係講笑,
真係好緊張~
都唔知d中1做咩讀咁快既~
好快就到我~
司儀(普):「下面,我們有請二乙班的葉詠詩~」
無計~頂梗上~
首先,多謝我上台時,有咁多人拍掌~Thx~
上到台,我聽到d中一唔知邊班叫:「初初~」呢可~
雖然好緊張,但當我躹躬,然後抬頭個陣呢,
見到一個人,見到佢,我更加緊張,但又好開心......(閱讀全文)