HI,大家,
SORRY呀,
要大家等那么久。
我现在在梅县,
大家可以看到,
我用紧拼音来打字。
我手机没漫游,
所以大家有什么事请留言,
我会尽快复翻你地架啦~
致仆嘉:
改篇農夫-冇問題
今年係每個城市亦有d怪事 你係米知扮唔知 喂 到底有冇問題等你一齊擘大眼睇睇 喂 你覺得有問題咪覺得冇所謂 喂 到底有冇問題等你一齊擘大眼睇睇 喂 有問題 大家都有眼睇 問題係 有人不知所謂 黑柴 on 9 so bad 個柒樣點計 冇人夠膽提 鬼叫佢係黑......(閱讀全文)