|
2007 年 7 月 5 日 星期四  |
|
〝︹我們的愛情像那燃燒的火陷....大風也不能把他吹熄...xDD︼ |
分類: 未分類 |
|
14/8..去海洋公園..=.=
年年都去...好鬼悶牙>vv<''
玩玩下比人捉落去cei
仆佢個街丫...
煩到痴Q線囉~
讀完比個鬼佬聽之後,,
偷偷地走鬼左...
估唔到件中碼仲大過件細碼=.=
真搞笑...
上左去玩xpp
8個人玩"汗"寶包...
好重...咁多隻手...
尼...有d人好鬼頓...係囉..果個囉...
放學...after lunch....唱歌...
勁好笑...唱到走哂音....xDD'
唱第2首果陣仲好笑...>^<
我地係到玩哂xDD:;
影情彈琴真係好叻叻呀....
``叻叻>vvv<''
|
|
發表時間:2007-07-05 03:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 7 月 3 日 星期二  |
|
swim day^__^ |
分類: 未分類 |
|

今日係swimming day^^ 幾好玩丫~ 25米d人勁垃圾(我果組..) 第1呀>333<(我果組..) then,, 比人的去社制... 他媽的...次次都係我... 陸運會 & 水運會.. 不過,,可能有人會覺得我好怪... 月難既就月鍾意...xD......
(閱讀全文)
|
|
發表時間:2007-07-03 06:54 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 7 月 2 日 星期一  |
|
HehE~ |
分類: 未分類 |
|
好開心啊... 買左新電話.. 等左好耐喇 終於有xDD''' 番尼勁sd野... 勁入野...<--希望冇問題啦 新的電話號碼: 69390589
|
|
發表時間:2007-07-02 02:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 66 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|