|
2007 年 4 月 18 日 星期三  |
|
一百問.超好笑>< |
分類: 未分類 |
>1.叫咩名:卡卡
> 2.幾多歲:12 好細咋
> 3.住響咩區:天水!!
> 4.一日沖幾多次涼:1,2次
> 5.有冇跌過身份證:冇
> 6.有冇上過咸網:冇
> 7.扑FANGA定係BLOG:blog
> 8.有冇釘環:冇
> 9.單眼皮定雙眼皮:單脈皮
> 10.有冇戴眼鏡:有T.T
>
> [關於現在]
>
> 11.做緊咩:做一百問
> 12.聽緊咩:日久生情....聽完了下一首係ONLY LOVE-V-
> 13.講緊咩:ONLY LOVE
> 14.食緊咩:冇
> 15.現在既時間係:19:15
> 16.今日幾多號:18
> 17.著緊咩色衫:灰
> 18.依家係日頭定夜晚:夜啦梗係
> 19.同邊個玩緊MSN:冇ADD人..人地冇ADD我
> 20.上緊咩網:尼個QOOZA
>
> [最愛的...]
>
> 21.小動作:轉筆
> 22.雜誌:MONDAY
> 23.ARTIST:M...冇WO
> 24.歌手:田田,JANICE,之之,軒軒,雞雞XDD ILU耶!
> 25.SONG:好多...
> 26.FOOD:雞雞XDD
> 27.DRINK:冇乜
> 28.劇集:大話妹><
> 29.電影:哈爾移動城堡
> 30.睡姿:側訓
> 31.國家:法國
> 32.口頭禪:妖...,魚...
> 33.朋友:雷怡,靖靖...
> 34.人:愛人!?唔知播
> 35.報紙:冇
> 36.牌子:Levis , miss sixty ,all star
> 37.生果:冇乜MANGO啦就
> 38.顏色:紫色,白色,淺藍色
> 39.WEATHER:SUMMER
> 40.GAME:勁舞,其他的別題了
>
> [選擇題...]
>
> 41.側田 OR 周國賢:梗係田田啦
> 42.JANICE OR 王苑芝:哇!!好難WO..唔想揀
> 43.曾蔭權 OR 董建華:曾哥吧
> 44.黃偉文 OR 林夕:夕爺吧
> 45.菠蘿包 OR 雞尾包:菠蘿包
> 46.聖誕假 OR 暑假:CHRISTMAS
> 47.寫信 OR EMAIL:信(好FEEL D MA)
> 48.地鐵 OR 小巴:地鐵
> 49.PUMA OR ADIDAS:PUMA
> 50.古巨基 OR 陳奕迅:梗係雞雞啦
> 51.百佳 OR 惠康:唔知..我唔係C奶
> 52.7-11 OR O.K.:SEVEN
> 53.WATSONS OR 萬寧:唔知我唔係C奶咯
> 54.奶茶 OR 咖啡:兩樣都最憎
> 55.楊千嬅 OR 容祖兒:JOEY吧...其餘果個KAI KAI地的
>
> [LOVE...]
>
> 56.初戀發生左未:唔知呢
> 57.拍過幾多次拖:唔知WO
> 58.你最鐘意邊個,依家大嗌出黎:嗌左-.-
> 59.你係咪一個好既LOVER:梗係啦
> 60.拍拖係你諗節目定留返俾LOVER:我啦梗係..邊到佢話事
> 61.鐘意行街拍拖定響屋企拍拖:ON SHREET
> 62.想要一個點既情人:有責任既..對我好到冇人有既,,唔淫既
> 63.想幾多歲結婚:25~30
> 64.西式婚禮定係中式婚宴:西!!
> 65.隆重既婚禮定係簡單低調:隆重//
>
> [SCHOOL LIFE...]
>
> 66.有冇試過唔合格:有T.T做咩勾起我D SAD野
> 67.最鐘意邊個老師:小學既MISS HO ,E+好似冇
> 68.最憎邊個老師:PETER YUENG,MARY WONG,CL果個0木咀(_正一PK)
> 69.最鐘意既科目:MUSIC,VA,PE
> 70.最憎既科目:ENGLISH(_因為果個老師)
> 71.有冇玩黑板:有又點,冇又點
> 72.出街食定響學校食 LUNCH:學校...有得揀都係學校
> 73.幾點放學:3:40
> 74.幾點放LUNCH:12:35
> 75.放左學去邊:HOME/SEVEN
> 76.係咪經常遲到:唔係..一次都冇..我講多次..一次都冇
> 77.有冇咋病去SICK ROOM唔上堂:冇
> 78.有冇咋肚痛去TOILET唔上堂:冇..不過諗過喎
> 79.上堂最鐘意做咩:做功課(好老實)
> 80.學校俾唔俾帶電話:唔俾(_死9LAY)
>
> [FRIENDS...]
> 81.最搞笑:冇喎,,,自己算唔算???
> 82.最白痴:雷怡啦梗係
> 83.最可愛:冇...個個都好成熟XDD
> 84.最無知:雷怡囉(_咩都唔知)
> 85.最矇下矇下:雷怡囉(都話佢咩都唔知咯)
> 86.最吹水唔抹嘴:班男仔(葉XX..BOOXXX呀果D囉)
> 87.最講過唔算數:冇喎..我地2字行頭+MA
> 88.最叻:我囉!!哈哈講笑咋...個個都好醒
> 89.最似大姐/大佬:靖靖同小祥XDD(梗係啦...佢地係我家好呀哥尼嫁WO)
> 90.最型:[[女:唔識睇//男:可以係大佬(因為其他果D係7頭尼+MA)
> 91.最靚仔:唔好意思..冇--溝仔去隔離唔該
> 92.最靚女:冇..都係果句溝女去隔離唔該
> 93.最串嘴:我!!靖靖!!XDD
> 94.最坦白:好難答
> 95.最多野講:雷怡(真係嫁..唔好嬲我)
> 96.最鐘意傾心事:靖靖(我好歡迎的)
> 97.最冇時間觀念:冇乜
> 98.最細膽:琳小姐啦就
> 99.最姣:哈哈..大把..你一講我就把火!! 9號啦XXX啦同XXX囉
> 100.最成熟:女仔就冇乜,,,男仔..呀大佬同喜算唔算
|
|
發表時間:2007-04-18 06:51 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 4 月 17 日 星期二  |
|
唔開心..比人屈 |
分類: 未分類 |
|
今日比人屈 想喊 如果我真係喊左嫁話,,, 你會來看我嗎?? 比人屈..仲要佢鬧 好唔開心囉 因為我對佢好失望.... 



|
|
發表時間:2007-04-17 07:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 4 月 16 日 星期一  |
|
2007-04-16 |
分類: 未分類 |
|
今日超唔hApPy 靖靖都係 我今日唔知做咩 廢左好多多多多(跑步_) 個個都勁Q左 我由第2去到第5 超樣衰 唉 我們班的明星......
(閱讀全文)
|
|
發表時間:2007-04-16 09:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 66 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|