|
2006 年 12 月 19 日 星期二  |
|
2006-12-19 |
分類: 未分類 |
|
今日英文課
要我地睇peter pan --'
好底b咯
我地果個peter就真係舒服咯
唔洗教書嫁~
尼份工打把人箏要做la
d男仔都唔玩既~
侑d就話比老師聽
不過好釆唔關我事姐
之前以經煩到死la
唔想搞咁多野~
我今日後先知道我係1d有咁多親戚嫁!
|
|
發表時間:2006-12-19 09:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 12 月 14 日 星期四  |
|
2006-12-14 |
分類: 未分類 |
|
今日普通話同數學都唔洗上 我同雷怡.成伯.冇奶玩包剪x 我win哂 ga !ga! 34欠我4把 23欠我14把 雷怡欠我12把(but算la) 我地唔只玩包剪x嫁 仲有背書嫁 一背錯就+十把 我就係係尼到win左l......
(閱讀全文)
|
|
發表時間:2006-12-14 08:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 12 月 13 日 星期三  |
2006-12-13  |
分類: 未分類 |
|
今日d&t超好玩 切模型wo 我最中意嫁la~^^ 好好玩ga 我切左一半 下次努力!!!!!! 午膳之後 我帶左d伊小 見到miss ho, miss chan, miss wong 個都靚左wo 我同賀鈺笑到short......
(閱讀全文)
|
|
發表時間:2006-12-14 08:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 66 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|