-





♥盛放中的煙火如此瑰麗`無奈下一秒便失去默契.

我可以忍受你不夠愛我.

我可以忍受你有別的夢.

就算是編謊話哄我 至少你還在乎我的感受.

我可以忍受眼神的空洞.

我可以忍受你時間不夠用.

卻不能忍受 做了那麼多 是她擁有我該得到的溫柔!

是她擁有我沒看過的笑容!
♥永遠最誠實的說話;就是最虛偽的大話`

       2009-09-27
 

唉.  今日老豆發脾氣牙!

咁又冇人叫你放.又冇人講野.我都有放拉

仲有.我都唔明.隻狗係你地話要買架.買左番黎又冇人理!

我唔放佢就係度話我.

你地唔洗負責任?!有起野上黎就係我ge錯?!

呢d1野道理黎架?   妖!

你地鍾意就點拉. 錢就用左.睇你地點架姐!

今日成日冇出過去.因為要睇4點ge k pop-333-'  爽爆.

sm公司推出ge新組合都幾得.

http://www.youtube.com/watch?v=H7MHZpSNJQc

聽日又要番學拉.   星期六冇番但係冇睇e生!!!!!

點算好?   xD'  

發表時間:2009-09-27 10:23 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]