-





♥盛放中的煙火如此瑰麗`無奈下一秒便失去默契.

我可以忍受你不夠愛我.

我可以忍受你有別的夢.

就算是編謊話哄我 至少你還在乎我的感受.

我可以忍受眼神的空洞.

我可以忍受你時間不夠用.

卻不能忍受 做了那麼多 是她擁有我該得到的溫柔!

是她擁有我沒看過的笑容!
♥永遠最誠實的說話;就是最虛偽的大話`

       2009-09-24
 

ha''好耐冇打blog-.-

呢排都係咁.番學抄筆記.依家都幾好玩!

今日同玲佢地去食.

食完仲有得玩電腦.靠.今日排住唔比唱歌d人見到

搞到我成身都係汗.有汗味Tim-.-   妖.

and then最近冇曬錢-.-

邊個肯施捨比我?  xD'

===================================================





呢場演唱會真係好好睇^^

好令仔

發表時間:2009-09-24 06:27 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]