-





♥盛放中的煙火如此瑰麗`無奈下一秒便失去默契.

我可以忍受你不夠愛我.

我可以忍受你有別的夢.

就算是編謊話哄我 至少你還在乎我的感受.

我可以忍受眼神的空洞.

我可以忍受你時間不夠用.

卻不能忍受 做了那麼多 是她擁有我該得到的溫柔!

是她擁有我沒看過的笑容!
♥永遠最誠實的說話;就是最虛偽的大話`

       ★; 友情能長久` 就是好朋友 ;]
 


牙哈-.-

好好味牙^_____^"

琴日冇打blog..'其實都冇乜野講.番去囉成績表''

結果一早已經知拉.and then23號要番學校參加畢禮.佢地好幸福!

講番今日.成日都係屋企.玩完電腦玩牙肥同牙吱.悶到咩野咁

琴日同今日睇左兩部吸血鬼ge戲.覺得佢地好型*v*我都好想長生不老牙.

正係吸血就可以過世.咩野都唔洗煩?!

umum........係度講埋d人拉.人地幫過你.你仲係背後話人????

eRR'姐係咁.你話個個都知佢係咩野人.

不過同時好多人都知你係咩野人囉.okk?又口話人冇口話自己?

點解世上會有d咁ge人?

發表時間:2009-06-20 08:55 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]