-





♥盛放中的煙火如此瑰麗`無奈下一秒便失去默契.

我可以忍受你不夠愛我.

我可以忍受你有別的夢.

就算是編謊話哄我 至少你還在乎我的感受.

我可以忍受眼神的空洞.

我可以忍受你時間不夠用.

卻不能忍受 做了那麼多 是她擁有我該得到的溫柔!

是她擁有我沒看過的笑容!
♥永遠最誠實的說話;就是最虛偽的大話`

       有緣無份,,少了幸運
 

唉~我始終都係讀唔到F.3拉.

唔敢同jessica講住.我知佢會好失望.sorry牙.不過我真係唔識数學

佢唔識我.我亦都唔識佢.可以點?

今日喊左好耐.牙媽又罵過拉.牙爸番黎又討論過拉

本身諗住唔比我讀ge.不過我講左我ge問題,佢地話幫我搵補習班!

話唔識學到識.本身諗住佢地唔會suppOrt我架.

點知牙爸同牙媽好suppOrt我^^

我決定左.係下一年開始.我一定會比心機讀書.我都就17拉

之前可能會講講下.但係今次真係得番一次機會拉!

再係咁我諗我真係廢人一個.hahahahahahahahahahahahahaha-,-

希望個個都會suppOrt我拉.因為可能依家你地仲未相信我會努力......

不過時間可以證明一切.我冇講大話ge.

你地有一日一定會知道.我ge感受就係咁多....................

係度公喜埋升到班ge同學仔拉.

大家都要繼續努力-v-'

仲有好驚同jessica距離會遠左

其實會唔會架?定係冇論咩野事都好.you are my best friend forever?

發表時間:2009-06-18 08:57 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]