|
今日都算快聽到牙恩電話架拉-v-'起左身超想訓番
沖涼洗頭換3拉.正好曬出門口.上到車聽歌仔.好正A____A"ha!
番到學就比牙恩捉住我溫習-3-'超想死
不過佢都係為我好架姐!第一堂就要測文法拉.我write左好多野牙
正係有一個集題掂都冇掂過-.-第二堂物理...
梗係唔理三七二十一即刻囉地理出黎溫先''好彩最後都溫左好多
起碼都會合格先拉.第三堂就測地理.哇靠.好多都識牙!得d格仔冇填
希望會囉到好成績拉.第四同第五堂都係電腦..'
成個人都舒服曬囉.第一堂係度唔知講d咩.不過我睇左成堂漫畫-0-''
第二堂過左去十分鍾之後開左網比我地上.
咁我就上左個blog先拉.點知d人上到我個blog.差d比人地睇到唔睇得既野
好彩即刻叫佢山左姐.仲要發生左d野
唔知點解好似個個都話知我鍾意左人.不過都唔係.你地講黎都冇用-3-'
呵呵.放學同牙媽去食.又係食好味既包包拉.食完同細佬見家長
miss話佢得番20%係升到班.叫我睇緊d佢wo.唔緊要.要升一定升到
唔洗驚既.辛苦埋呢幾日.你有努力過會算到架-3-'
之後番學.番到去終於見到jessica拉.不過坐左一陣就上去lu-3-'
下午第一堂幾何.差d比miss見到我搓handcream.好彩我醒目話係
酒精搓手液姐.佢又會信架wo-3-'傻hi一名囉
第二堂英文.抄筆記戈d囉.悶到死曬人咁-.-最後一堂睇反轉豬腩是王子!
又一段睇唔到牙-.-要自己down番黎睇tim-3-'邊個識down幫下我拉''
放學老豆車.同牙恩去買完野食番屋企.and then set密碼
嗯嗯''今日成日留留長正係見過你一眼咁大把-.-
係呢度要努力.係學習方面大家都要一齊努力牙!心情真係唔好
為何你這棵樹,身邊總有如此多野花♥
|