-





♥盛放中的煙火如此瑰麗`無奈下一秒便失去默契.

我可以忍受你不夠愛我.

我可以忍受你有別的夢.

就算是編謊話哄我 至少你還在乎我的感受.

我可以忍受眼神的空洞.

我可以忍受你時間不夠用.

卻不能忍受 做了那麼多 是她擁有我該得到的溫柔!

是她擁有我沒看過的笑容!
♥永遠最誠實的說話;就是最虛偽的大話`

       2010-06-19
 

今日11點幾起左身.  之後上msn !

本身諗住得婷同佢條仔去溜冰ge  跟住又多左2條友.haha

muffy去左沖涼 囉番佢上黎戈陣見到婷.

之後一齊上番屋企! 正野

than出門口  塔taxi去街景  m記等超耐都冇位架囉.

講到呢度真係極火  唔係食野就唔好坐係到拉 係到吹水?番屋企吹拉

食完野落去溜冰  仆左街-.- 婷同明扶我出去溜

完全唔簡單  好難牙!

溜完冰去左net.d打機.    見到細琪.  打左一個鍾去食野

韓國野^..^''    hahahahaha!

戈到好多歌都勁好聽牙 之後...................

諗番起d野  55  嗯嗯!

你係msn add我 我好開心!但係估唔到你講戈d野會令到我咁心酸!

你想令我放棄?  我都說只做朋友. 日後做算

為何你這麼恨心?

原諒我當天不懂得珍惜.

發表時間:2010-06-19 09:45 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]