新眼鏡
越黎越冇心機寫日記,,,因為真係冇乜太特別野發生,,,
前幾日換左副新眼鏡,,,黑色粗框眼鏡,,,
謙少話,,,睇落好斯文,,,haha~~~~~~~
我覺得都ok 啦,,,可能未戴慣,,,連我自己都覺得有d怪,,,
haha~~~~~~不過冇所謂啦,,,遲下就會慣ga啦,,,
好,,,就咁,,,=.=++
ps:星期四就測驗啦,,,加油呀各位,,,不要被懶惰打敗!!