今日,同小玲,重有佢fd去睇哈利波特
幾好睇呀都,都有俾佢嚇左一嚇
今次係同小玲第4次出街,好開心,
之後去左食腸枌,$10 都幾好食,幾底食,但不是太飽~
之後行左去天瑞,俾龜逗=0=
柒左金毛3個幾月,第一次俾龜逗= =d 差佬,差婆,爛口都不得了,又仆街,又屌
佢一叫我埋牆就即守我身= =個軍裝同我講,你hi大左野呀?迷迷下咁,之後好笑,
我之前睇戲冇俾錢的$100,之後擺左係庫袋,佢以為我收埋d<野>係張100到囉=0=
之後守完冇野啦,好唔服咁走左,哈!on9仔一班!check d 咁乖既人?底你地一世巡行^0^
之後小玲送左我走
走左之後係咁問我呀君點- -
我出黎唔係睇佢囉,見你才是我的目的
但佢真係唔令- -,又肥又大鼻-(好衰呀可)
今日都好開心^^
|