*
*
*
*
*
*
*

Chun Man Blog★
★。我願做妳最後的後備。★
★。我對你不會要生要死。★
★。只求你永遠伴我一起。★
calvenli
暱稱: 駿文↗²
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
好友名單
比賽''

我愛''   嘉倫    肥豪    澤漢    怪獸     敏    思敏     波兒=]   manna   紫菜

今日籃球比賽輸左1分.....  -,-

我同嘉倫澤漢都無得打,

之後我地又係8個人一齊去食野,哈哈!

我地8個日日都一齊玩,我地感情一定會越來越好 =]

不過當中發生左D事,大家都唔係好開心,也許是誤會吧...

之後我地去左新城市到行,無咩野講啦!

i am thinking''

i am thinking''

i am thinking''

i am thinking''

i am thinking''

無講野≠嬲人,只是我覺得自己永遠都不及人...什麼都是...

難過,不過又唔知點開口同你地7個聽,唉;''''

發表時間:2009-11-15 07:11 PM  [ 訪客留言(26) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

happy day =]

好耐無試過咁開心!

今日一開始就好多人陪我=]

全日都有你地咁多個好好好好好朋友陪,

嘉倫.肥豪.澤漢.怪獸.敏.思敏.波兒

顏射之波兒 XD  哈哈.......我們淫得平起平坐 =]

今日我地原先諗住去源禾路跑步,點知比其他學校做陸運會....

連馬安山都係 >.<   最後我地大家都決定去城門河到跑步,

之後跑左一陣就係到玩!

 傻仔豪 XD  顏射波兒 XD

之後去食野,食 波仔!  思敏話食我少少,之後連怪獸都食,哈哈,最後好彩我買多左一盒,

最後我食左一盒半 XD

之後我同嘉倫買雪糕食,個個女仔都有食...係食我地個D     >.<    好食嗎? XD

睇人底褲   >.<     我地個個都好淫,連波兒都係丫 >.<

之後我地去左打籃球,D女仔靜係睇,聽講你地好冷,哈哈!

玩完我地仲去左源禾路 跑步 ,不過我隻腳傷得好嚴重,

我諗明天籃球有可能打唔到,要睇,唉,隻手又勁痛,

大家要加油,敏同思敏 200米加油,一定要有獎向我哂命知嗎?

其他要跑社際既朋友都要加油丫,知嗎?

 

今日真係好開心丫!有嘉倫.肥豪.澤漢.怪獸.敏.思敏同波兒 XD

無左你地一個都唔得丫!最近日日都同你地玩,好似變左習慣咁,

我都唔會忘記manna同紫菜,放心啦你地,

明天我地要去打籃球比賽,你地要支持我地丫!

 

 

 

 

發表時間:2009-11-14 10:53 PM  [ 訪客留言(21) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 171
留言總數: 2369
今日人氣: 1
累積人氣: 8488
文仔 .=]