好耐無試過咁開心!
今日一開始就好多人陪我=]
全日都有你地咁多個好好好好好朋友陪,
嘉倫.肥豪.澤漢.怪獸.敏.思敏.波兒
顏射之波兒 XD 哈哈.......我們淫得平起平坐 =]
今日我地原先諗住去源禾路跑步,點知比其他學校做陸運會....
連馬安山都係 >.< 最後我地大家都決定去城門河到跑步,
之後跑左一陣就係到玩!
傻仔豪 XD 顏射波兒 XD
之後去食野,食 波仔! 思敏話食我少少,之後連怪獸都食,哈哈,最後好彩我買多左一盒,
最後我食左一盒半 XD
之後我同嘉倫買雪糕食,個個女仔都有食...係食我地個D >.< 好食嗎? XD
睇人底褲 >.< 我地個個都好淫,連波兒都係丫 >.<
之後我地去左打籃球,D女仔靜係睇,聽講你地好冷,哈哈!
玩完我地仲去左源禾路 跑步 ,不過我隻腳傷得好嚴重,
我諗明天籃球有可能打唔到,要睇,唉,隻手又勁痛,
大家要加油,敏同思敏 200米加油,一定要有獎向我哂命知嗎?
其他要跑社際既朋友都要加油丫,知嗎?
今日真係好開心丫!有嘉倫.肥豪.澤漢.怪獸.敏.思敏同波兒 XD
無左你地一個都唔得丫!最近日日都同你地玩,好似變左習慣咁,
我都唔會忘記manna同紫菜,放心啦你地,
明天我地要去打籃球比賽,你地要支持我地丫!
|